Vreau Mai Bine Conținutul Creativ? A construi un Brand Mai bun Ghid de Stil

Conținut de marketing poate fi un echilibru delicat. Ești tras în mai multe direcții, de multe ori primesc ordine de la mai mulți maeștri, astfel încât este ușor să cadă în capcana de „lista de verificare” marketing de conținut.

Suntem producătoare de conținut? Verificați.
Este vag legate de brand-ul nostru? Verificați.
Vom publica în mod regulat? Verificați.

Și de pe ea merge. O mulțime de oameni cred că crearea de conținut este „a face” marketing de conținut. Dar conținut mare nu este despre a fi un sclav la calendar editorial; e vorba despre a spune povești captivante care introduce brand-ul la oameni.

Dar cum ai spune aceste povești au un mare efect asupra modului în care sunt percepute. Mediu, mesaj, culori—toate aceste elemente influențează experiența. Și atunci când sunteți încercarea de a construi o prezență consistentă, asigurându-se că acestea reflectă cu exactitate povestea ta de brand este o prioritate. De aceea brand-ul ghid de stil este cheia pentru o mai bună creative de marketing de conținut.
Cum Conținutul Creativ beneficiaza de un Brand Ghid de Stil

De fiecare dată când comunici cu cineva, tu arată-le cine ești. Fie că este vorba de servicii pentru clienți de tip pop-up pe site-ul sau o descărcare e-book, fiecare interacțiune creează un mozaic de forme care brand-ul.

Când vine vorba de conținut creativ de marketing, acest lucru este valabil mai ales. Pentru mulți oameni, este prima dată când se confruntă—și de multe ori nu au, inițial, se presupune ca ei chiar angajarea cu un brand (mai ales atunci când este conținutul editorial).

De obicei, atunci când acestea sunt în căutarea de conținut, ele sunt în căutarea pentru ceva specific: răspunsul la o întrebare, soluția la o problemă, un pic de divertisment sau de distragere a atenției. Ei nu sunt în căutarea pentru un brand; ele sunt în căutarea pentru o sursă de încredere. Treaba ta este de a dovedi că tu ești sursa, la ambarcațiunile de conținut de înaltă calitate, care cultivă încrederea și, în cele din urmă, o relație.

Un brand ghid de stil este esențială pentru a crea acel tip de calibru mare conținut; acesta vă oferă instrumentele necesare pentru a comunica eficient povestea ta de brand vizual și verbal. Când faceți acest lucru în mod constant, să vă îmbunătățiți conținutul experiență în moduri care sunt benefice pentru spectatorii și brand-ul.

Consistență: controlul de Calitate este o problemă mare atunci când se face conținutul creativ. Nu toată lumea are un Art Director disponibil să se uite peste fiecare proiect, și de multe ori ești împotriva limită. Acestea, și multe alte variabile, poate duce la conținut care este incoerent și inconsistent. Reputatia ta depinde de calitatea de creator de conținut, astfel având o bine documentat ghid de stil care toată lumea poate referință ajută la păstrarea brand-ul.

Înțelegere: comunicare Clară și design bun face viața mai ușoară pentru cititorul sau privitorul. Așa cum am menționat anterior, acestea sunt în căutarea pentru o experienta de conținut care oferă ceea ce vor ei rapid și eficient. Linii directoare pentru lucruri cum ar fi vizualizare a datelor, utilizarea de culoare, sau tipografie ajuta la crearea de design, care este mai eficient, aducând claritate și o mai bună înțelegere. Acest act simplu este un serviciu extraordinar pentru alții. Se dovedește că valoarea timpului lor și sunt investite în ajutându-le să obțină informațiile de care au nevoie și doresc.

Încredere: atunci Când oferi consistente, de înaltă calitate, conținut, oamenii vin să se bazeze pe tine și—chiar mai bine—să caute conținut. Au încredere în tine va oferi ceea ce doresc de fiecare dată. Încrederea este baza oricărei relații puternice; este, de asemenea, delicate și prețioase. Oferind o placuta experienta de conținut vă va ajuta să-l cultive în pică.

Recunoașterea Brand: Evident, acest lucru este conținut de marketing sfântul graal. Un brand ghid de stil, desigur, oferă o coeziune experienta de brand, unul atât de puternic încât este ușor de recunoscut într-o clipă. Dar singura modalitate de a face acest lucru este de a construi și, cel mai important, se aplică marca orientări cu precizie.

Exemplu: Dacă un e-book sau infographic, LinkedIn aderă strict la limbaj vizual, inclusiv utilizarea consecventă a lor semnătura culoare albastru, de vizualizare a datelor stil, și alte detalii. Ca un brand stabilit pentru a ajuta oamenii să găsească dreptul de cariera, prezentând conținutul lor creativ cu un stil de coeziune ajută pe cititori să ai încredere în îndrumarea lor.

Ce ar trebui un brand ghid de stil includ?

Scopul său de bază este de a fi „brand biblie” pentru tine sau cineva de referință, indiferent dacă este un copywriter sau un independent video echipa. Ca atare, acesta ar trebui să includă tot ce este legat de brand-ul, atât din punct de vedere verbal si identitatea vizuala.

Verbale:

  • Promisiunea de Brand
  • Propunere de valoare
  • Elevator pitch
  • Mesaje piloni
  • Vocea și tonul
  • Marca persona
  • Etc.

Vizual:

  • Culori
  • Utilizarea Logo-ul
  • Fonturi și tipografie
  • Ierarhia
  • Fotografie
  • Ilustrare
  • Iconografie
  • De vizualizare a datelor
  • Elemente Interactive
  • Video și mișcare
  • Etc.

Exemplu: Ne-am dezvoltat stilul vizual ghid pentru Cove, un spațiu de lucru de risc de UCI Inovare Aplicată. Pentru a capta misiunea brandului și esență (California pe bază de centrul de inovare), am dezvoltat un ocean tematice limbaj vizual, inclusiv logo, culori, font, iconografie, fotografie, etc. pentru a fi utilizate în toate conținutul creativ.

5 Moduri de a Construi un Brand Ghid de Stil Care Spune Povestea Ta de Brand

Marci poate merge la o mulțime de lucru pentru a construi un brand stil, dar jumătate din timp, ele creează și apoi lăsați-l colecta praf. Daca vrei brand-ul ghid de stil pentru a vă propulsa spre conținutul goluri, aici e cum să-l păstrați de lucru pentru tine.

1) a Face cuprinzătoare. Deși ar putea părea copleșitoare, aceasta ar trebui să includă fiecare tip de comunicare; într-adevăr, nu există nici un astfel de lucru ca prea mult info. Totul, de la mesagerie ierarhie de graficul de eticheta de stil ar trebui să fie incluse și ușor de navigat.

2) Arată exemple. Când un brand ghid de stil este totul despre a vă ajuta să comunice mai eficient, de mers pe jos de mers pe jos și scrie în mod clar diferite aplicații și modul în care acestea ar trebui să fie utilizate. Amintiți-vă: Acest lucru poate merge de la un freelancer care n-a mai văzut brand-ul înainte; dacă un noob nu o poate interpreta, veți fi în necaz.

3) Asigurați-vă că este accesibil. Toată lumea ar trebui să știe unde locuiește, astfel încât acesta poate fi utilizat, actualizat, și în comun.

4) post-mortem. Părțile interesate care se ocupă de direcție și modelarea brand ar trebui să aibă revizuiri periodice pentru a se asigura că orientările sunt aplicate corect la conținut. Acestea ar trebui, de asemenea, ia în considerare ceea ce trebuie să fie actualizat, s-a extins, a clarificat, eliminat, sau editate.

5) Faceti o lista de verificare. Probabil că nu e realist pentru fiecare bucată de conținut creativ să fie aprobate de către un Art Director, dar cineva trebuie să fie însărcinat cu evaluarea finală, astfel încât acestea pot da un conținut final de editare/-să asigure, pe-design de brand.

Sfat: Un tipărite lista de verificare poate ajuta prinde oricare dintre aceste mici erori, cum ar fi incorect plasarea logo sau fonturi. (Am avut clienți întrebare codul hex pe o nuanta de albastru înainte de a ne-am dus direct. Deși poate părea nitpicky, asta e nivelul de brand de investiții ne-am dori am văzut mai mult.)

Evoluția Stilului Tau

Marci nu sunt construite peste noapte. Este nevoie de dăruire și efort zilnic pentru ambarcațiuni, dar este bine în valoare munca. Cum ați construi brand-ul și să se extindă, ghidul de stil va evolua. Dar obiectivul dvs. ar trebui să rămână întotdeauna același: de a împărtăși cine ești în fiecare bucată de conținut creativ.

Dacă doriți mai multe sfaturi despre cum de a construi un brand puternic:

  • Afla cum de a împărtăși povestea ta de brand în fiecare bucată de conținut.
  • Vezi o identitate de brand construit de la zero.
  • Exploreaza un brand în nostru unic de video de 360 de grade.
  • Afla mai multe despre modul în care un brand își găsește vocea.