De Moonshot Strategie pentru a Face Eficiente de Marketing de Conținut Creativ

Anul trecut am decis sa în întregime restructura, de a reconstrui, și remodela noastre creative strategie de marketing de conținut. De ani de zile, am fost suficient de norocos să se bazeze pe un flux constant de cuvânt-de-gura de afaceri, dar ca ne-am extins și echipa noastră creativă a obiectivelor a crescut, ne-am dat seama că avem nevoie de a lua o abordare mai agresivă a noastră de marketing. Am avut nevoie de o gândire moonshot—și o strategie pentru a ne ajuta să rândul său, că gândirea în realitate.

Dacă nu sunteți familiarizați, „moonshot” filosofia provine de la Președintele Kennedy faimoase remarci despre ambițioasă încercare de a pune un om pe lună: „Această națiune ar trebui să se angajeze în atingerea scopului, înainte de zece ani, de a trimite un om pe lună și să se întoarcă în siguranță pe Pământ.” Într-un context de afaceri, de gândire moonshot este mare, ambițios gândire menit să realizeze anterior de neconceput rezultate. Puteți vedea moonshot filozofie aici:

 

În timp ce această gândire este cel mai adesea aplicat la tehnologie și inovare de produs, o moonshot strategie poate fi ușor adoptat de către orice organizație de marketing. Pentru noi, a fost o abordare concentrată pentru a reseta și relansa noastre de marketing cu o explozie de energie creatoare, de rupere-l tot în jos și de refacere mai mare și mai bine decât am crezut vreodată că am putea. (Ca Experiment de multe ori este una dintre valorile noastre, de asemenea, ne-a dat o șansă de a merge discuția noastră.)

Moonshot Gândire și de Creație Conținut de Marketing

Așa cum am făcut-o moonshot strategia de lucru? Totul a început cu un singur angajamentul de a demola obstacole care au fost ne trage înapoi, sabotând eforturile noastre anterioare, sau pierdem timpul. Pe scurt, a fost un acord care ne-ar merge toate fortele spre creștere conduce.

Rezultatul? În numai 6 luni, ne-am crescut duce 78% prin adaptarea 7-pas-cadru pentru moonshot gândire prezentate de Lisa Goldman și Kate Purmal în Moonshot Efect: Întreruperea de Afaceri ca de Obicei.

Dacă aveți nevoie de un major relansa în creative de marketing de conținut, vă recomandăm să urmați același. Iată cum.

1) pentru a Asambla o Echipa de Vis

Pentru a începe, ne-am rupt și reconstruit echipa noastră, concentrându-se nu pe titluri de locuri de muncă, dar pe roluri. (Noi credem că aceasta este cheia pentru asamblarea unui super-eficiente de marketing de conținut echipa.) Fiecare persoană a fost dat total proprietate asupra domeniului lor, eliminarea scară mică sau aprobări procese, așa că am putea lucra liber si agresiv. Asta nu înseamnă că am lucrat într-un siloz; aceasta a însemnat am fost împuternicit să dețină la fața locului, brainstorming, recruta oameni care au cunoștințe de specialitate pentru a ajuta la crearea de conținut, și să experimenteze cu totul, de la idei de distribuție.

2) Numele de Obiectiv Concret

Când e vorba de gândire moonshot, alegerea dreptul obiectiv este cheia. Pentru noi, ne-am decis scopul nostru a fost să rang nr. 1 in Google pentru toate tipurile de lucru (sau legate de cuvinte cheie). Că nu. 1 a fost la fața locului nostru moonshot, Steaua noastră călăuzitoare. Dar cum se face? Cu echipa, ne-am uitat la peisajul de toate eforturile noastre de marketing și a stabilit că mai bine conținutul creativ a fost modul de a ajunge acolo.

Indicație: atunci Când alegeți un moonshot, ar trebui să fie extrem de ambițios. Dar, ca Scott D. Anthony și Mark Johnson notă în Harvard Business Review, există trei criterii pentru o bună moonshot scop:

Inspiră: Pentru noi, au avut, practic, nici marketing, castigand o tona de mai mult duce a fost o aventură interesantă și o inspirație de a marca.
E credibil: Creșterea clasamentul a fost un obiectiv care, deși dificil, a fost ceva ce ne-ar putea realiza.
E imaginativ: Am fost de gând plin pentru a obține mult râvnita nr. 1 loc—un obiectiv pe care altă dată ar fi părut de neatins.

Atunci am sunat la echipă.

3) Identificarea Planului de

Cu acest obiectiv ambițios, am verificat toate ideile despre cum am putea crește clasamentul nostru, detaliază o strategie de cuvinte cheie și căutați noi oportunități pot fi trecute cu vederea. După ce am determinat cuvinte cheie ne-ar țintă cu conținut creativ, am subliniat în mod clar publicarea strategie ar trebui să urmărească pentru a crește clasament. Aceasta a inclus elaborarea de marketing specifice personas, specificând volumul de posturi, identificarea ideal word count, etc.

4) Validarea Planului

Când am avut „planul” pe hârtie, ne-am făcut de due diligence pentru a găsi defecte, se calculează bugetul, să caute sfat de la un specialist SEO, și rulați-l de fiecare in-house de experți, din art director de distribuție, strateg, care pot fi de intrare. Acest proces de revizuire a ajutat să ne consolidăm eforturile și să împartă sarcinile în mod egal.

5) Finalizarea Planului

Una dintre cele mai mari provocări înainte de acest experiment a fost siloing. Oamenii s-au derularea de proiecte în mod individual, proiecte au fost împinse înapoi, dacă un designer nu a fost disponibil, și nu era de așteptat de gândire. Pentru a muta acest plan de la faza de planificare la viața reală, am avut discuții cu conducerea și cu părțile interesate de la toate departamentele pentru a aproba planul și a ne asigura că au fost susținute și de abilitate pentru a obține resursele de care avem nevoie—fără întrebări.

6) a se arunca cu capul în la Conținutul Creativ

Cu o lumină verde, ne-am scufundat în conținutul vigoare. Pentru a evita rezistă publishing, ne colectiv a adoptat un agil mentalitate, experimentarea dreapta și stânga pentru a menține ritmul. Dacă un post nu a reușit, am continuat. Dacă ceva este nevoie de îmbunătățire, ne-am făcut-o cu cea viitoare. Dacă un săptămânal întâlnire programată fost pierdem timpul, am anulat-o.

Planul a fost proiectul nostru, dar ne-am colorat ca ne-am dus. Acest lucru a afectat totul, de la modul în care ne brainstorming de idei și editate articole la fel am urmărit valori și implementat un plătită de strategie socială. A fost o agresive releu. Am putea desigur corectă, dar nu am putut încetini. Asta a fost înțelegerea.

7) Urmăriți Rezultatele

Am început să văd rezultatele aproape imediat, și ca lunile au trecut, am văzut o creștere spectaculoasă. Avem, de asemenea, mai bine la determinarea a ceea ce a fost de lucru (de conținut vizate loturi), în cazul în care am putea îmbunătăți (strategie de cuvinte cheie), și cum am putea, desigur corect atunci când este necesar (concentrându-se pe mai puține platforme sociale pentru distribuirea de conținut). Deci, cum a mers? În timp ce noi n-am lovit moonshot obiectiv, suntem încă destul de fericit cu rezultatele. De când am început această strategie:

  • 3 din 10 tipuri de lucru rang nr. 1 la Google
  • 6 din 10 tipuri de lucru rang pe pagina 1 pe Google
  • 4 din 16 cuvinte cheie legate de rang nr. 1 la Google
  • 10 din 16 cuvinte cheie legate de rangul pe pagina 1 pe Google

Ce-Am Învățat de la Moonshot Experiment

Sigur, nu ne-am lovit nu. 1 pentru fiecare cuvânt cheie, dar am facut o mare, salturi gigantice, care ne-ar fi, cu siguranță, nu a reușit la avut nu am comis echipa noastră, resurse, și viziune pentru acest obiectiv măreț. Și mai avem de lucrat la ea, mai mult am învățat, astfel încât suntem încrezători că putem continua să facă progrese.

Experimentul n-a fost fără sudoare, lupta, probleme de comunicare, sau frustrare, dar absolut ne-a arătat puterea gândirii noastre. Cele mai ambițioase am devenit, mai concentrat gândirea noastră, mai agil abordarea noastră, și, în cele din urmă, cel mai eficient am fost.

Sperăm că veți încerca un moonshot de propriul tau (si te rog sa ne spui cum merge!). Și dacă vrei mai multă inspirație pe crearea de mai bine de marketing de conținut, aici e un plus de lectură s-ar putea ca:

  • Încercați un agil strategie de conținut pentru a obține conținutul dvs. de pe sol.
  • Aruncati o privire la 15 lectii creative de la Directorul nostru de Strategie Asher Rumack.
  • Afla despre motive psihologice oamenii împărtășesc conținutul creativ online.
  • Afla ce 7 trăsături va face un mai bun marketer.