De învățare pentru a lucra eficient cu agenția de creație este un proces. Mare lucru vine de la relații excelente, dar nu poți să cultive această relație până când veți avea unele proiecte sub centura ta. Și obtinerea acestor proiecte de făcut, de obicei, depinde de dreptul de distribuție a volumului de muncă și taxe.
Dar multe marketing nu știu cum s-o împartă activitatea în mod corect. Când a inceput cu o agentie de creatie, au tendința de a cădea într-una din aceste tabere:
Sunt prea copleșit și obosit (de unde le-am numit în mult-nevoie de întăriri), așa că nu vrei să faci nimic, la toate, lăsând agenția să „dea seama” pe cont propriu.
Sunt atât de folosit pentru gestionarea lor lucruri pe care le este greu să renunțe la controlul și devin predispuse la micromanagement.
Ei nu știu cum cel mai bine pentru a utiliza potențialul creativ, astfel încât acestea să ia o abordare laissez faire și să agenției ghid de discuție.
Toate aceste trei dinamica poate avea ca rezultat una (daca nu ambele) părțile simți frustrat, la stânga, sau resentimente. Pentru a evita acest lucru, aveți nevoie pentru a găsi un mediu fericit.
O Agenție de Creație Rolul
Cheia pentru crafting echitabilă și echilibrată a relațiilor de muncă este comunicarea nevoilor dumneavoastră în față. O agenție de bun este un partener și o extensie naturală pentru echipa ta. Se poate falsifica o cale și de a ghida, sau ar putea fi în spatele tău, te susține la fiecare pas din drum. Ele pot oferi orice ai nevoie, dar e pe tine pentru a exprima aceste nevoi.
Când te gândești la distribuția volumului de lucru, te poți uita la ea în termeni de trei roluri agenția de creație ar putea juca pentru tine: de direcție, partajarea, și de sprijin.
Direcție: Acest tip de dinamică înseamnă destul de mult trebuie să se bazeze pe agenție pentru a vă ghida. S-ar putea nevoie de o nouă strategie, o campanie coerentă, sau un mare rebranding. Acestea sunt tipurile de proiecte care, în timp ce de colaborare, solicita agenției să ia conducerea și forma de implicare.
Partajarea: În această dinamică, aveți o destul de uniform distribuite de muncă. Acesta poate fi cel mai colaborativ, unde participă în mod egal în strategie, brainstorming-ul, sau colectarea de cercetare pentru un proiect.
De sprijin: Un rol de sprijin funcționează atunci când ai deja o viziune și obiective, dar au nevoie de cineva care să te ajute executa. Acest lucru este cele mai frecvente atunci când ești outsourcing piese de crearea de conținut pentru o agenție.
Articularea acestor dinamica va va ajuta relatia ta, astfel încât nimeni nu se simte dominat sau respins. Cu toate acestea, în timp ce este important să se mențină o comunicare clară cu privire la rolurile și responsabilitățile, amintiți-vă că agenția este în continuare un partener, nu un mercenar. Ambele părți ar trebui să mai interacționeze cu respect, comunicare clară, și o deschidere la feedback-ul.
Cum să împărțim volumul de Muncă
Dacă nu sunteți sigur de cum să mai slabă pe agentie de creatie, de la câteva întrebări simple pot ajuta să-ți dau unele lămuriri despre unde s-ar putea nevoie de ajutor, în cazul în care s-ar putea fi o cădere mingea, sau în cazul în care golurile in masina de marketing sunt. Ia în considerare:
Ce îți place să faci? Dacă sunteți luptă într-o anumită zonă sau în mod constant temîndu-o anumită sarcină, având agentie de creatie descurca-ar putea ajuta să se concentreze pe lucruri care iti plac sau sunt mai buni.
Ceea ce nu este de lucru? Dacă ați încercat și am încercat dar nu face progrese, încă o pereche de ochi poate ajuta să găsiți soluții mai bune.
Ce ai face dacă ai ști cum să? Toți avem idei mărețe, dar, uneori, suntem limitați în capacitatea noastră de a executa.
De asemenea, ajută să se uite la zonele în care cele mai multe marketing de conținut provocări stem din: buget, cunoștințe, timp și energie, abilități, și de infrastructură. (Una dintre acestea este, probabil, motivul pentru care ai căutat-o agenție de creație, în primul rând.)
Buget: Ești capabil de a experimenta? Ești prea sărac, și au nevoie doar de cea mai sigura de conținut? În funcție de obiectivele dvs., poate doriți să investească într-un termen mai lung de parteneriat, intr-o campanie, ceea ce înseamnă că poate oferi agenție de mai multă responsabilitate și acces gratuit la domnia asupra proiectului de strategie și creație.
Cunoștințe: Dacă aveți mai multe cunoștințe despre acest subiect la îndemână, poate doriți să supravegheze un proiect sau de a folosi ca agenția să ofere sprijin suplimentar pentru a executa viziunea ta. În schimb, dacă sunt experți într-o anumită zonă, permițându-le ghid proiectului (și de a învăța de-a lungul drum) poate fi benefică o experiență de învățare.
Timp și energie: cele Mai multe marketing sunt legat de resurse, dar aceste necorporale sunt de multe ori cel mai mare beneficiu de a avea o agenție de partea ta. Luptă cu idei? Nu poate menține publicare volum? Ei pot rezolva problemele pentru tine.
Abilități: Toate lucrările necesită un anumit grad de expertiză, dar specializate munca de creație într-adevăr necesită expertiză. Dacă doriți să explorați un nou mediu, cum ar fi video sau interactive, ai absolut nevoie de un profesionist pentru a lua domnește.
Infrastructura: Multe marketing lupta pentru a crea, publica și de a promova conținut în mod constant—pentru un motiv sau altul. Cine are cel mai puternic sistem de a obține lucruri de făcut, probabil, ar trebui să-l ia de pe.
Amintiți-Vă Că Aveți Propriul Tău Brand
La sfârșitul zilei, brand-ul este a ta. Dar fiind deschis pentru colaborare și în afara perspective va ajuta să crească puternic și sănătos brand. Scopul oricărui creativ parteneriat este de a crea cel mai bun lucru posibil, astfel încât, indiferent cum te-ai despărțit de muncă, să păstreze acest obiectiv față de spirit.
Dacă vrei să știi mai multe despre îmbunătățirea dvs. de marketing de conținut practica, aici e ceva mai multe lucruri care ar putea ajuta:
Încercați aceste 4 moduri de a face mai mult conținut interesant.
Afla ce 7 trăsături va face un mai bun marketer.
Aflați cum să creați conținut care oferă adevărata valoare pentru publicul tău.